27 Şubat 2011 Pazar

10. Sınıf ATL Bilişim Teknolojileri Not Hesaplama Tablosu İndir

10. sınıf ATL Bilişim Teknoloji sınıfında okuyanlar bu not tablosunu kaçırmamalı. Bütün sene kullanabilirsiniz...
Yeni Versiyon 4.0 ile daha doğru ve daha kullanışlı hesaplama.




10. sınıf ATL bilişim teknolojilerinde okuyanlar için Exel tabanlı bir not tablosu yaptım.Kullanımı kolay işlevi güzel bu not tablosu sayesinde bütün notlarınızı girdiğiniz anda ortalamalarınızı görebilirsiniz. Ayrıca takdir mi teşekkür mü yoksa düz mü geçeceğinizide görebilirsiniz.Bütün sene boyunca kullanarak sene sonunda sürpriz yaşamazsınız. Başka yerde bulamayacağınız bu not tablosu size çok yardımcı olacak. Notlarınızı girdiğiniz sırada notlarınızın genel haline göre notlar renklenecektir. Hatta 10. sınıf bittikten sonra arşivinize kaldırıp istediğinizde ulaşmak için kullanabilirsiniz. İndirmek için aşağıdaki Yeni versiyon için tıkla linkine tıklayın. Eğer indirdiyseniz bir teşekkürü esirgemeyin. En fazla 1dk'nızı alır. Yorum bölümünden Anonimi seçip yorumunuzu yazıp gönderirseniz mutlu olurum. (Yeni Versiyon 4.0 ile daha doğru ve daha kullanışlı hesaplama yapın)

Yazan: Mustafa Salih Oğuz

4 yorum:

  1. Teşekkürler güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler. Kullanıyorum

    YanıtlaSil
  3. Benim için çok önemli bir bilgi olduğunu düşünüyorum. Ve ben senin yazıyı okuduktan memnunum. Ancak birkaç temel konularda gözlem istiyorsanız, web sitesi tarzı mükemmel, makaleler güzel aslında genel olarak

    YanıtlaSil

Copyright © MSOTech | Teknoloji Adına Herşeyden Biraz

Google+

Design by Anders Noren