14 Mayıs 2011 Cumartesi

Crack Nasıl Yapılır (Resimli Anlatım)



Orjinal oyun aldığımızda crack yapmak gibi bir ihtiyacımız yoktur. Ama eğer sahte oyun alırsak  veya internetten indirirsek (ikisi de ülkemizde çok yaygın bir olaydır :) Crack yapmamız gerekmektedir. Peki nasıl yapılır bu crack beraber göz atalım. Aslında çok kolay bir iş olmasına rağmen yeni kullanıcıların bu konuda bilgisi olmayabilir. Crack işte böyle yapılır... (İnternette bulabileceğiniz en iyi ve ayrıntılı resimli crack anlatımıdır !!!)

LÜTFEN SADECE RESİMLERE BAKMAYIN YAZILARI DA OKUYUNYOKSA HATA YAPABİLİRSİNİZ. YAZILARI OKUYUP DENEMEDEN OLMUYOR DİYE YORUM ATMAYIN , YORUMLARINIZ CEVAPLANMAZ.

Öncelikle oyunu kurmamız gerekiyor. Oyunu bilgisayarımıza yükledikten sonra crack işlemine geçebiliriz. Çünkü oyunun program files içinde olması gerekiyor. Tabii eğer siz oyunu başka bir yere kurmadıysanız. Eğer kurulum sırasnda hiç bir ayarı değiştirmediyseniz kurulum şuraya yapılır.

Bilgisayar/Yereldisk (C:)/Program Files/(Genelde Oyunun Firmasının Adı)/Oyunun Adı

Oyunumuzun Kurulumunu yaptığımızı farz edelim. Daha sonra oyunu CD olarak aldıysak CD'nin içindeki Crack dosyasını açıyoruz. Eğer internetten indirdiyseniz  indirdiğiniz dosyanın içinde Crack yer almalıdır. İndirdiğiniz dosya iso. dosyası ise Bilgisayar'a girin ve orada görünen oyunun CD'sine sağ tıklayıp aç deyin.  Eğer Cd'nin veya klasörün içinde Carck dosyası yoksa internetten arayıp indirmeyi deneyin. Daha sonra crack dosyasını bulduktan sonra işimize başlayabiliriz. 


 1) CD'deki veya indirdiğiniz klasördeki Crack dosyasını açıyoruz. Klasörün adı Crack değil de SKIDROW veya Farilight'da olabilir, bu indirdiğiniz versiyona bağlıdır ama genelde Crack'tir.



2.) İçinde belki bir belkide birden fazla dosya bulunuyor olabilir. Bu resim temsilidir. Sizdekilerde "mb_wfas" yazmaz. Başka birden çok dosya olabilir.








3.) İçindeki BÜTÜN dosyaları kopyalıyoruz. İster not defteri olsun ister başka bir şey olsun hepsini kopyalamazsak çalışmayabilir.


4.) Masaüstündeki oyunun kısayoluna sağ tıklayarak "Dosya  konumunu aç" diyoruz. (xp'de "Hedef Bul" yazar) .


Eğer kısayol oluşmamışsa oyunu kurduğumuz klasörü kendimiz açmalıyız. Bu klasör kurulum sırasında hiç bir ayarlama yapmadıysanız (Bilgisayar > Yereldisk (C:) > Program Files > (Genelde Oyunun Firmasının Adı) > Oyunun Adı) gibi bir adrese kurulur. Burayı açmalısınız.


Eğer bilgisayarınız 64bit ise "Program Dosyaları (x86)" klasöründe arayabilirsiniz. Yine bulamazsanız adres çubuğundan aratın. Oda olmazsa oyunu tekrar yükleyin ve yüklerken kendi istediğiniz yeri seçin. Örneğin ( (D:)>Oyunlar>Oyun Adı )


5.) Açtığımız klasör oyunun asıl bilgilerinin bulunduğu bölümdür. Burada kopyaladığımız dosyanın aynısını görmemiz mümkün. Eğer aynısını göremiyorsanız yanlış yerdesiniz demektir. Diğer klasörlerin içine de bakın. Bu klasörü açtıktan sonra Yapıştır diyoruz.


6.) Karşımıza böyle bir uyarı çıkacak. "KOPYALA VE DEĞİŞTİR" diyoruz.  Böylece işlem tamamlanıyor. Eğer böyle bir uyarı çıkmamışsa yanlış yere kopyalıyorsunuz demektir.

7.) (Bu Adım Zorunlu Değil) Daha sonra, eğer masaüstünde oyunun kısayolu yoksa asıl uygulamaya sağ tıklayarak "Kısayol oluştur" diyebiliriz. Bu kısayolu da masaüstüne attığımızda  oyunumuzu masaüstünden çalıştırmamız mümkün hale gelecektir. Veya kısaca sağ tıkladıktan sonra "Gönder > Masaüstü" de diyebilirsiniz.



Ek olarak çok fazla soru geldiği için başlıca nerelerden Crack indirebilirsiniz onu yazıyorum. Benim kullandığım siteler;
1. Torrent-Oyun Crack
2.Fulloyun Crack
3. Oyuncehennemi Crack
Bu sitelerin arama motorlarından istediğiniz oyunun crackine ulaşabilirsiniz. Veya Google'dan ararsanız zaten bulursunuz.

Her türlü oyunun Crak'ini bu şekilde yapabilirsiniz. Soru veya sorunlarınızı yorum atabilirsiniz.
(Güncelleme: 04.06.14)






Yazan: Mustafa Salih Oğuz

241 yorum:

  1. ellerine sağlık salih kaptan :)

    YanıtlaSil
  2. eline sağlık çooook teşekkürler :D

    YanıtlaSil
  3. çookkk teşekkür ederim Allah razı olsun çok saol sayende aylardır anlayamadığım crağı anladım yapacağım şimdi inşallah çalışır, çalışırsa haber veririm şimdiden çok saol

    YanıtlaSil
  4. ALLAH RAZI OLSUN BİLGİLERİN İÇİN

    YanıtlaSil
  5. EYW. KARDEŞİM

    YanıtlaSil
  6. Allah tutuğunu altın etsin

    YanıtlaSil
  7. dosya korunumunu aç yazmıyo ama

    YanıtlaSil
  8. Xp'de yazmaz. Xp'de Hedef bul yazar. Simgesine sağ tıklayıp özelliklere girin, Hedef bul'a basın. Olmadıysa yazın lütfen.

    YanıtlaSil
  9. benim bilgisayarda ne hedef bul ne de dosya konumunu aç var nasıl yapacağım

    YanıtlaSil
  10. Öyleyse oyunu kurduğunuz yeri açmalısınız. "...oyunu kurduğumuz klasörü kendimiz açmalıyız. Bu klasör kurulum sırasında hiç bir ayarlama yapmadıysanız (Bilgisayar > Yereldisk (C:) > Program Files > (Genelde Oyunun Firmasının Adı) > Oyunun Adı) gibi bir adrese kurulur." Burayı açmalısınız. Oyunun adını öğrenirsem daha fazla yardımcı olabilirim belki.

    YanıtlaSil
  11. ÇOK SAĞOLUN

    YanıtlaSil
  12. ALLAH RAZI OLSUN :d

    YanıtlaSil
  13. Hemen bi crack dosyası indirilicek site linki atar mısın lütfen

    YanıtlaSil
  14. Ben fulloyun.com'u tercih ediyorum. Fakat internette başka sitelerden de ulaşabilirsin.

    YanıtlaSil
  15. yaıştır yapıyorum aktivasyonla ilgili şeyler çıkıyor

    YanıtlaSil
  16. Benim aklıma gelen ya yanlış crack yaptınız yada crack bozuk. İnternetten başka bir crack indirip onunla deneyin.

    YanıtlaSil
  17. the sims 3 yüklerken ilk baştan cracki yanlış yaptım o yüzden olmadı tekrar yükleyeceğim :( emeğe sağlık admin

    YanıtlaSil
  18. ya bn cracki yaptım ama son bölümdeki gibi bir yazı çıkmadı yardım edin

    YanıtlaSil
  19. müthiş sin kardeş eywallah allah ne muradın varsa versin

    YanıtlaSil
  20. ben pes yükledim crack de attım..oyuna tıkladıgımda sadece sol aşağıda yeşil sey dönüyo ya yüklenirken..sadece o gözüküyo..baska hiç bir sey yok..nerde hata olabilir?

    YanıtlaSil
  21. "ya bn cracki yaptım ama son bölümdeki gibi bir yazı çıkmadı yardım edin" demişsiniz.

    Kopyala ve değiştir çıkmadıysa yanlış yere kopyalamış olabilirsiniz. Örneğin siz direk klasörün içine kopyalarsınız fakat aslında uygulama data klasörünün içindedir. Aklıma gelen bu.

    YanıtlaSil
  22. Murat bey bilgisayarınız PES'i çalıştırmakta yetersiz olabilir. Eğer değilse crackten kaynaklanmayan bir sorun olduğunu düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  23. bende mb_wfas uygulaması yok crack ın içinde ayrıca SKIDROW ada baktım yoktu ne yapmalıyim ¿

    YanıtlaSil
  24. Arkadaşım sende öyle bir dosya olmayacak zaten. Bu temsili bir crack. Sen o dosyanın içindekilerin hepsini kopyalayacaksın.

    YanıtlaSil
  25. bende ne hedef bul nede dosya konumunu aç var program files ten girdim yine ikiside çıkmadı yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  26. Oyunun Adını yazarsanız yardımcı olabilirim. Ayrıca program files'a girince arama çubuğuna oyunun ismini yazmayı deneyin.

    YanıtlaSil
  27. mesela atıyorum ...32.dll bilgisitarda tok diyor ne yapmalıyız?

    YanıtlaSil
  28. O hatayı bende alıyorum bazen. O istenen dll dosyasını internetten bulup indir (xx.dll download yaz, çıkar) ve oyun klasörünün içine at. Tekrar dene. Muhtemelen daha sonra senden birçok dll isteyecek ve hepsini bulduktan sonra da bir hata verip açılmayacak, ama denemeye değer :D

    YanıtlaSil
  29. Y dostum ben crack yaptım ama PLEASE İNSERT CD/DVD 1 DİO OLMUYO :/

    YanıtlaSil
  30. çooooooooooooooooooooooook sagol

    YanıtlaSil
  31. İnternetten başka bir crack bulup deneyin. Birde crack klasörünün içindeki her şeyi kopyaladığınızdan emin olun.

    YanıtlaSil
  32. ALLAH razı olsun

    YanıtlaSil
  33. Eyw. kardes cok isime yaradı

    YanıtlaSil
  34. Allah razı olsun bilgi için kardeşim. 26 yaşında adamım internetten anlıyorum. şu oyun yükleme işinden bi türlü anlamıyorum. oğlum gta istedi crack yapmak lazımmış. uğraş uğraş beceremedim. şimdi bu bilgiler ile bi daha deneyecem olursa haber veririm.

    YanıtlaSil
  35. allah razı olsun başkan

    YanıtlaSil
  36. Kardeşim bndeki sorun bilmemne dll dosyası eksiktir diyor o dosyayı bulup nereye atıcaz

    YanıtlaSil
  37. teşekkürler böylesine açıklamalı anlatım,inanın hiç bir yerde üye olmadan ne açıklama var nede yardım,gerçekten güzel emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  38. Ali Şahin:özür az önce yorum yaptım ismimi açıklamadım özür dilerim.crax konusunda yardımcı olduğunuz için çok teşekkür ederim.samimiyetle söylüyorum ki her kullanıcı bilir bir yerlere üye olmadan doğru ve bilinçli bir anlatım bulmanız mümkün değil gerçekten emeğinize ve yüreğinize sağlık,kolaylıklar diliyorum.

    YanıtlaSil
  39. bende lord of the rings var (cd) oynu kurulmuyo hata bendemi yoksa cd de mi yoksa çift cd olmasından mı??

    YanıtlaSil
  40. @Berk; dll dosyalarını indir ve oyunun kurulu olduğu yere, oyunun exe'sinin olduğu yere at.

    YanıtlaSil
  41. @sinan temiz; Önce 1.cd'yi takın ve kurmaya başlayın, kurulum sırasında uyarı gelecektir. 1.CD'yi çıkarın, 2.CD'yi takın, tamam deyin, devam edip kurulumu tamamlayın. Ardından gerekiyorsa crack yapın.

    YanıtlaSil
  42. çok sağol yaw:D

    YanıtlaSil
  43. kardeş oyunun adı rome totalwar program files e girdim yok yardımcı olurmusun

    YanıtlaSil
  44. "kardeş oyunun adı rome totalwar program files e girdim yok yardımcı olurmusun"

    'The Creative Assembly' diye bir klasörün içinde olabilir. Olmazsa sağ üst köşeden aratın.

    YanıtlaSil
  45. usta şimdi ben pes 12 yi yükledim oyunun simgesi çıkmadı ben de bilgisayarım a girip ordan c ye falan en son konomi dosyasına girdim ordaki simgeye sağ tıklayıp özellikler dedim ama orda dosya konumunu aç ı bulamadım nabalirim yardımcı olabilir misin?

    YanıtlaSil
  46. @fırat tütüncügiller; KONOMI klasörünü açacaksınız ve oraya kopyalayacaksınız klasörü. Yazıları okumanızı tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  47. ben de sadece open ve run as çıkıyor sağ tıklayınca ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  48. Open File Location'a tıklayın. Eğer bulamıyorsanız 4. adımı takip edin.

    YanıtlaSil
  49. çok sağolun harika olmuş ! ;)

    YanıtlaSil
  50. bu anlattığını resident evil 5 için yaptım. crack dosyası cd nin içinde.cd takılıyken oyun açılıyor fakat cd yi çıkardığımda initRpl Failed paenceresi açılıyor ve errorcode:80070057 yazıyor. yardımını bekliyorum teşekkürler.

    YanıtlaSil
  51. Eğer crack'i doğru yaptıysanız ve crack bozuk değilse CD istememesi lazım. Başka bir crack ile tekrar deneyin.

    YanıtlaSil
  52. admin hedef bul dedikten sonra bin diye dosya çıkıyor onu nasıl yapıcaz

    YanıtlaSil
  53. Crack klasörünüzden kopyaladıklarınızı oraya yapıştıracaksınız.

    YanıtlaSil
  54. admin bende crack dosyası da var skidrow dosyası da var hangisini kullanıcaz.

    YanıtlaSil
  55. Oyunun versiyonuna bağlı. SKIDROW versiyonu indirdiysen onu kullan. Olmazsa öbürünü dene. 1 dk almaz.

    YanıtlaSil
  56. eyw işime yaradı :D

    YanıtlaSil
  57. crack sız oyun çalışmaz mı pes 2013 ?

    YanıtlaSil
  58. eline sağlık....

    YanıtlaSil
  59. çok saolun çok güzel olmuş teşekkürler

    YanıtlaSil
  60. Soru: "crack sız oyun çalışmaz mı pes 2013 ?" Cevap: Orjinal almadıysanız büyük ihtimalle çalışmaz. Çalışan versiyonlar da var. Mesela BlackBox.

    YanıtlaSil
  61. Saol yardımın için Allah razı olsun şansıma benımkıne mount and blade with fire and sword oyunu :D

    YanıtlaSil
  62. Allah razı olsun kardeşim gta sanandreas oynuyorum artık :) sen kralsın beaa :D

    YanıtlaSil
  63. eyvallah kardeşim çok işime yaradı

    YanıtlaSil
  64. the hunter oyununu kurmaya çalışıyorum dediklerinizi yapıyorum, oyun usb de ama pc de crack dosyası olmuyo. oyuna tıkladığımda fmodex.dll eksik diyo yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  65. saolasın ama resimleri geliştir windows 7 yap derim snnki büyük ihtimal vista şunları 7 yaparsan sevinirim

    YanıtlaSil
  66. çooookk sağolun herzaman burdan bakıyorum crack e

    YanıtlaSil
  67. "the hunter oyununu kurmaya çalışıyorum dediklerinizi yapıyorum, oyun usb de ama pc de crack dosyası olmuyo. oyuna tıkladığımda fmodex.dll eksik diyo yardımcı olursanız sevinirim"

    Dediğinizi tam anlayamadım. Ama oyun usb'de ise cracki oraya kopyalamalısınız. Yani crack'i oyunun kurulu olduğu yere yapıştırın.

    YanıtlaSil
  68. "saolasın ama resimleri geliştir windows 7 yap derim snnki büyük ihtimal vista şunları 7 yaparsan sevinirim"

    Doğru bildiniz. Resimler Vista'ya ait. Ama çok bir fark olmadığı için şu anda değiştirmeyi düşünmüyorum.

    YanıtlaSil
  69. ya arkadaş kopyaladığım uygulamayı masaüstündeki uygulamadaki dosya kounumunu açıyorum sonra içindeki uygulamaya yapıştırdığımda verilen hata da kopyala ve değiştir ya da kopyalama demiyoki sadece Launch Analylis reyt ve cancel diyo yoksa yanlış bi şey mi yaptın lütfen acil söylermisiniz ?

    YanıtlaSil
  70. Crack'in içindeki dosyalar ile oyunun klasöründeki dosyalardan en az bir tanesi aynı olmalı. Muhtemelen yanlış yere kopyalıyorsunuz. "Dosya konumunu aç" dediyseniz yanlış olma ihtimali düşük. Farklı bir crack deneyin.

    YanıtlaSil
  71. hacı bana crack kopyalama deil direk crack dosyasını yapacak bilgi werebilecek olanınız war mı

    YanıtlaSil
  72. hacı banada crack dosyası lazım site lınk atarmısınız

    YanıtlaSil
  73. fulloyun.com, torrent-oyun.com

    YanıtlaSil
  74. Ben pes 2013 cdsi aldım cdyi bilgisayara takıp içini açtım içinde pes 2013 part1 yazıyo ama world belgesi şeklinde oyunu nasıl kurabilirim yardımcı olur musunuz

    YanıtlaSil
  75. Ya sana ne kadar teskur etsem azdir artik sana geceleri dua mi ederim yoksa seni saygiyla mi anarim yoksa her ikisini birden mi yaparim bilemedim coooooooooook saol

    YanıtlaSil
  76. @Mertcan; eğer CD'nin içindekileri PrintScreen yapıp resminin linkini koyabilirsen yardımcı olabilirim.

    @Emir_Demir Sen sağol yorumun için. Senin gibi arkadaşlar oldukça insanın daha fazla şey paylaşası geliyor :)

    YanıtlaSil
  77. abi,tamamda prototype 2 Cracklımı?değilmi? Cracklıysa Crack dosyası çıkmıyor :(

    YanıtlaSil
  78. @emre Eğer oyun açılmıyorsa, hata veriyorsa craksiz olabilir. Başka bir nedeni de olabilir, crackten dolayı açılmıyor da olabilir. Sen internete yaz "Prototype 2 crack" diye. İndir bir tane kullan.

    YanıtlaSil
  79. ya ben sana ne kadar teşekkür etsem az yemin ediyorum o kadar yardımcı oldun ki çok çok teşekkür ederim sana

    YanıtlaSil
  80. ben crack i yaptım fakat oyunu açtığımda bir süre ilerliyor windows sorun buldu diyerek kapatıyor ne yapabilirim ?

    YanıtlaSil
  81. Bunun crack ile bir alakası yok. Lütfen her oyun sorununuzu buraya yazmayın.

    YanıtlaSil
  82. Harika ellerinize sağlık Allah razı olsun...

    YanıtlaSil
  83. helal kardeş :)

    YanıtlaSil
  84. ya ben crackledim ama çalışmadı"the program can't start becaues d3dx9_43.dll is missing from your computer. Try reinstalling the program to fix this problem dio

    YanıtlaSil
  85. HEP MERAK EDERDİM YAPMAYA ÇALIŞACAĞIM.
    EMEĞİNE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  86. d3dx9_43.dll dosyasını internetten indirip oyunun olduğu klasöre atmayı deneyin. Olmayabilir. Buda oyunun dosyaları ile oyunu başlattığınız uygulamanın farklı yerde olduğunu gösteriyor olabilir.

    YanıtlaSil
  87. bulamadım bütün ,inerneti aradım 2 gundur total club manager 2004 ün crak ini bulamadım crak dosyası nasıl atılırdan ziyade nasıl olusturulur ögretsende kendi göbeğimizi kendimiz kessek ?

    YanıtlaSil
  88. Dediğiniz şey hiçte kolay bir şey değil. Eğer kolay olsaydı herkes kendi crack'ini kendi yapardı, internette aramazdı. Ayrıca söylediğiniz oyunu çok oynamışlığım vardır. Zamanında orjinal almıştım Total Club Manager 2005 ile birlikte. 2005 daha iyidir.

    YanıtlaSil
  89. ben iki gündür sims 3 yüklemeye çalışıyorum crak dosyasını buldum kısayolda hedef bul a bastım ve açtığımda seçili bir dosya var simgesi masaüstündekiyle aynı yapıştır dedim ama kopyala ve değiştir diye bi şey çıkmadı :( lütfen yardım edin cd bana ait değil yarın vermem gerekiyo :((((

    YanıtlaSil
  90. İşletim sisteminiz XP galiba. XP hakkında bir bilgim yok, onun dışında aklıma bir sorun gelmedi.

    YanıtlaSil
  91. elerine sağlık sağa ol

    YanıtlaSil
  92. 3 günden beri arıyorum bunu. Bir sürü anlatımı okudum, izledim ama hiçbiri bu kadar açıklayıcı ve anlaşılır değildi. Allah razı olsun bana çok yardımcı oldun ve büyük bir işten kurtardın. Çok saol.

    YanıtlaSil
  93. Sağol kardeş

    YanıtlaSil
  94. sayende gta 4ü yükleyebildim

    YanıtlaSil
  95. oyunun adı mount balade with fire and sword çok güzel bir oyun

    YanıtlaSil
  96. yaw arkadaşım bunu herkes bilir. ben bir program için crack yapıcam onu nasıl yaparım diyorum

    YanıtlaSil
  97. Bunu sende biliyorsun, bende biliyorum ve bilgisayarla oyunlarla içli dışlı herkes biliyor. Ama bir o kadar da bilmeyen var emin ol. Crack'i kendin yapmak beni aşar malesef.

    YanıtlaSil
  98. Ellerine Sağlık Kardeş

    YanıtlaSil
  99. Eğer Adobe Master Collection programını crack kullanayım derken ,crack yapamadığımız için farkedilip ,ingilizce tam anlamadığımız ama crack kullandığımızı anladıklarını söyleyen bir yazı alırsak sonrası ne olur????!!!!!

    YanıtlaSil
  100. Birşey olacağını sanmam. Tekrar yapmayı deneyin.

    YanıtlaSil
  101. en büyük cimbom adamın dibisinn. !

    YanıtlaSil
  102. cracki yaptım en son kısayol oluştur bölümünde benim bilgisayarda kısayol oluştur yerine kısayol yapıştır yazıyor onu tıkladım ama windows bu klasöre kısayol yapıştıramıyor falan o tür bir şey dedi bunun yerine masaüstüne göndermek istermisini dedi ben de tamam dedim daha sonra oyunu açtım açılmadı (not: oyun sims 3 windows 8)

    YanıtlaSil
  103. Eğer o dosyayı masaüstüne attıysa çalışmaz oyun. Ama kısayolu masaüstüne çıkarmışsa bir problem olmaması gerekir. "Kısayol oluştur" yerine "gönder" deyip "Masaüstüne Gönder"i seçebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  104. Mustafa ilk yorumumu düzeltiyorum hedef bula tıklıyorum çıkan pencere crack dosyasının da içinde bulunduğu bi pencere kopyala yapıştır yaptıktan sonra "I4d2regkeyx32 kopyalanamıyo. bu CD üzerindeki dosyalar salt okunur. Bu yazılabilir CD ye yer değiştirecek dosyaları hala kopyalayabilirsiiz." uyarısı çıkıyor ne yapmalaıyım tekrar teşekkürler.

    YanıtlaSil
  105. @Efe Kaan yanlış yere kopyalıyorsunuz. Siz CD'nin içine kopyalamaya çalışıyorsunuz. Oyunu kurduğunuz yere yapıştıracaksınız crack dosyasındakileri. Masaüstünde simge çıktıysa oradan ulaşmaya çalışın. Çıkmadıysa program files'tan kendiniz bulmalısınız.

    YanıtlaSil
  106. oyunun açılabilmesi için oyunu illa programfilesa mı yüklemem gerekiyor?

    YanıtlaSil
  107. Hayır istediğiniz yere yükleyebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  108. oyunu C sürücüsü dolu olduğu için D sürücüsüne kurdum. Oyunun adı call of daty 4 ve masaüstünde 2 kısayol oluştu biri multiplayer ve açılıyor ama diğeri singleplayer olan açılmıyor. hata veriyor sanırım crack istiyor ama anlatımdaki gibi yapamıyorum hedef bul seçeneği gelmiyor ne yapabilirim acaba ?

    YanıtlaSil
  109. D'ye kurmanız birşeyi değiştirmez. Singleplayer'ın çalışmama nedeni crack olmayabilir. Nedenini bilmiyorum :(

    YanıtlaSil
  110. Güzel paylaşım, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  111. yapandan allah razı olsun çok thank you

    YanıtlaSil
  112. allah razı olsun kardesim yillardir beceremiyodum su crack isini... o kadar guzel anlatmıssın ki butun isimi bitirdim saolasın...

    YanıtlaSil
  113. ben torrenten oyun indiriyorum yanında +crackta yazıyo acaba crack dosyası yüklü değilmi benim mi yapmam gerekiyo ?

    YanıtlaSil
  114. Evet sen yapacaksın. Crack iso dosyasının içindedir.

    YanıtlaSil
  115. ellerine sağlık kaptan çok saol

    YanıtlaSil
  116. Benim oyunum dead island riptide.Black Box diyor.Ve crack veya skıdrow diye bi dosyada yok ne yapmam gerekiyor açılması için ??

    YanıtlaSil
  117. Black Box sürümlerinde crack yapmanıza gerek yok. Direk oynamaya başlayabilirsiniz. Black Box sürümlerinin boyutu da azdır indirmek için ideal, herkse tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  118. Bilgisayar/Yereldisk (C:)/Program Files/(Genelde Oyunun Firmasının Adı)/Oyunun Adı yükledim ama bu şekilde baktığımda yüklediğim gta oyununu göremiyorum

    YanıtlaSil
  119. Rockstar klasörünü arayın. En kötü ihtimal yeniden kendi belirlediğiniz bir adrese yükleyin.

    YanıtlaSil
  120. kardesım ellerıne sağlık tsk

    YanıtlaSil
  121. windows8 de crack yapamıyorum bir farkı mı var

    YanıtlaSil
  122. Windows için daha farklı olabilir. Sonuçta işletim sistemi kuruyorsun. Google'da "Windows 8 Loader" diye aratırsan, sorununun çözümünü bulursun herhalde.

    YanıtlaSil
  123. eyvallah reyiz saol

    YanıtlaSil
  124. oĞUZ KARDEŞİM. BEN NBALİVE2003 Ü İNDİRDİM AMA ANLATIMA GÖRE DAVRANDIĞIMDA FİRMANIN ADI VEYA NBA ALAKALI BİŞEY BULAMADIM PROGRAM FİLESTE NEREDEN BULACAM Kİ CARACK YAPIM BANA YARDIM ET.(NBA ın firması easport)

    YanıtlaSil
  125. EA Games'e veya EA Sports'a bakmayı dene. Eğer bilgisayarın 64bit ise "Program Dosyaları (x86)" klasöründe ara. Yine bulamazsan adres çubuğundan arat. Oda olmazsa oyunu tekrar yükle ve yüklerken kendi istediğin yeri seç.

    YanıtlaSil
  126. Çok teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  127. Bende Need For Speed Most Wanted 2 var skidrow indirdim acaba crack dosyanın içindemi ? Bi tane autorun ve oyunun exe si var ?

    YanıtlaSil
  128. Skıidrow'da crack dosyası iso'nun içinde olabilir veya SKIDROW adlı klasörün içindeki dosylar olabilir. Vardır.

    YanıtlaSil
  129. ALLAH RAZİ OLSUN , SİZ OLMASANIZ OYUNSUZ KALCAZ :)
    TEKRAR TEKRAR TEŞEKÜRLER HAKINIZI HELAL EDIN.

    YanıtlaSil
  130. wrong disc inserted.
    please the original fln yazıo

    YanıtlaSil
  131. Crack olmamış, senden CD istiyo. Başka bir tane dene veya yeniden yap.

    YanıtlaSil
  132. Buraya sormak yerine aşağıdaki iki siteyi kullana bilirsiniz.Burada bu crack olmadı şu crack olmadı demek zorunda kalmazsınız.


    gamecopyworld.com
    keygens.nl

    YanıtlaSil
  133. allah razı olsun kardeşim adamsın!!

    YanıtlaSil
  134. Abi Ben Yerel Disk D Ye Kurdum oyunu senın dediğin işlemleri yinede yaptım Ama Fatal Error
    Çıkıyo The Dynamıc Library ''rld.dll'' Failed To load Please Confırm That:
    1)The File was Copıed over the same folder as the cracked executable
    2)The Antıvurıs software is not false-detecting the file (ın whıch case white-list the folder/file

    Dio ne yapmam Lazım Lütfen Yardımıcı Ol .. :((
    Oyunun Adı nba 2k11 Lütfenn

    YanıtlaSil
  135. Crack klasöründeki rld.dll de sorun var. Ya onu atmayı unuttun, ya yanlış yere attın. Belkide antivirüsün o dll dosyasını virüs olarak algılayıp siliyor veya erişimi engelliyor. Anti-virüsünü kapatıp rld.dll dosyasını bir daha atmayı dene.

    YanıtlaSil
  136. allah razı olsun kaç zamandır arıyodum en iyi açıklama internette çok teşekkürler yeniden

    YanıtlaSil
  137. Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  138. çok teşekkürler çok işime yaradı

    YanıtlaSil
  139. bende kopyala ve değiştir yok taşı ve değiştir var ne yapmalıym ?

    YanıtlaSil
  140. ellerin dert görmesin kardeş

    YanıtlaSil
  141. çok teşekkür ederim sayenizde oyun artık açılıyor :)

    YanıtlaSil
  142. eyw kardeşim ellerine sağlıkü

    YanıtlaSil
  143. Eline sağlık kardeşim çok iyi açıklayıcı olmuş

    YanıtlaSil
  144. mount and blade cracklıyor :D

    YanıtlaSil
  145. bir sorum olacak ben sims 3 oyununu crackleyeceğim ama oyuna ek paket ekledim sonra oyunu güncelledim şimdi yeni sürümü cracklemem lazım ama hangi dosyaya gireceğimi bilmiyorum. Yardımcı olabilir misiniz ?

    YanıtlaSil
  146. Güncellediğin sürümün crackini bulup indirmelisin. Daha sonra ek paketi kurduğun yere kopyala onu. Olmazsa da oyunu crakcle. Klasörleri nerede bulabileceğini yukarıda anlattım. Sadece resimlere bakmazsanız bulursunuz.

    YanıtlaSil
  147. BEN OYUNUN CD İNİ ALDIM İŞTE PART 1 PART 2 Bİ KLASÖRE ATIP BURAYA ÇIKAR YAPTIM SONRA SETUP YÜKLEDİM SONRA CRACK TEYDİ İŞTE BURDA ANLATTIĞINIZ GİBİ YAPIYORU M ANCAK YAPIŞTIRMA İŞLEMİNDE İZNE İHTİYACINIZ VAR DİYO YAPIŞTIRMIYOR. YARDIM ! SORUN NEDİR BİLEN !

    YanıtlaSil
  148. Eline Sağlık Reis Çok Sağol Süper Bir Paylaşım Olmuş. :)

    YanıtlaSil
  149. söylediğiniz her şeyi yaptım, hiç açılmayan oyun açılıyo fakat oyuna başlarken şu yazı karşıma çıkıyor :(
    "please insert the sims 3 game disc before proceeding"
    ne yapmam gerek ?

    YanıtlaSil
  150. Crack olmamış malesef. Sen herşeyi doğru yapmış olabilirsin ama Crack dosyası bozuk olabilir. Başka Sims 3 Crack dosyası bulmaya, indirmeye çalış.

    YanıtlaSil
  151. teşekkürler :) deneyeceğim şimdi

    YanıtlaSil
  152. bende crack falan yok setup var prototype indirmeye çalıştım orjinal dvd yi istedi

    YanıtlaSil
  153. İnternetten Prototype crack indir onu kullan.

    YanıtlaSil
  154. Her şeyi yaptım ama kopyalayıp yapıştırdığımda yeterli alan yok 19 mb ek alana ihtiyaç var yazısı çıktı ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
  155. ya bilgisayarını azına kadar doldurmuşsun, yer kalmamış, bir şeyleri silmen gerekiyor, ya da olayı komple yanlış anlamışsın, yanlış yere kopyalıyorsun. Yazıları okuyarak tekrar yapmaya çalış.

    YanıtlaSil
  156. Ben The Sims 3 'ü cdden yükledim çalıştı oynuyordum ardından Late Night eklenti paketini indirdim masaüstünde ikiside duruyor ama '' No Game Dısc Found ! Please insert The Sims 3 Late Night game disc before proceeding '' uyarısını veriyor. Giremiyorum. Çalışan orjinal oyunuda açamıyorum artık. Arkadaşım crack indir dedi Torrentden Sims 3 Late Night crack indirdim aynı burda yazanları uyguladım fakat olmadı.İndirdiğim crackdamı sorun var bilmiyorum yardımcı olurmusunuz?

    YanıtlaSil
  157. Crack'te sorun olabilir farklı crackler dene. Ayrıca normal, önceki Sims logosuna tıklayarak açmayı dene belki modu o şekilde de oynayabilirsin. Eğer onlar da olmazsa eklentiyi kaldır bari Sims 3'ü tek oyna. Baktın oda olmuyor boşver zaten yakında Sims 4 çıkacak onu indirir oynarsın :)

    YanıtlaSil
  158. benim dosya program files da değil ama masaüstünde napabilirim

    YanıtlaSil
  159. Fark etmez aynı şekilde yapacaksın. Masaüstündeki klasörün içine yapıştıracaksın.

    YanıtlaSil
  160. torrent yapıyodum ama crack klasörünü bulamadım bu crack klasörünün başka bir adı var mı?

    YanıtlaSil
  161. SİMS 3'ün torrentini nerden indirebilirim bilen varsa yazabilir mi?

    YanıtlaSil
  162. İndirdiğiniz versiyona göre değişebilir. Skidrow, Fairlight v.s yazabilir.

    YanıtlaSil
  163. Sims 3 torrent indirmek için: http://www.torrent-oyun.com/index.php?topic=1776.0
    ( Sims 4 çıktı çıkacak hala Sims 3 peşindesiniz)

    YanıtlaSil
  164. Adam gibi doğru düzgün anlatılan tek site galiba, çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
  165. İnsert correct cd hatası veriyor ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  166. Crack olmamış, doğru yere kopyaladığınızdan emin olun. Adımları baştan başlayarak tekrar yapın. Yazıları okuyun. Eğer yine olmazsa başka bir crack indirin ve öyle deneyin.

    YanıtlaSil
  167. abi peki crack yapmazsak oyun çalışmaz mı ?

    YanıtlaSil
  168. Eğer oyunun orijinal değilse veya oyunun BlackBox sürümünü indirmediysen crack yapmadan çalışmaz.

    YanıtlaSil
  169. saol sayende prototype cracklıcam

    YanıtlaSil
  170. abiii cookk sagall allah razı olsunn

    YanıtlaSil
  171. Ben de sims 3 crack'ini yapmak için bu siteyi açtım.Yıllardır indirmek istiyordum oyunu, umarım bu sefer crack yapabileceğim.Sorun çıkmayacağını umuyorum.Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  172. Kardeşim Bende Kopyala ve değiştir çıkmıyor neden kaç kere denedim ama.

    YanıtlaSil
  173. Yanlış yere kopyalıyorsun çünkü. Oyunun exe dosyasının bulunduğu klasöre yapıştıracaksın. Belki de doğru yere yapıştırıyorsundur ama crack o kadardır. Sen bir dene oyun açılıyor mu ondan sonra crack'i farklı bir klasöre yapıştırmayı dene.

    YanıtlaSil
  174. ben direk setup indirdim ozaman ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  175. Eğer oyun açılmıyorsa crack'i internette ara ve onu kullan.

    YanıtlaSil
  176. Aynen dediğim gibi şu sitelere girin indirin:

    gamecopyworld.com
    keygens.nl

    YanıtlaSil
  177. Kardeşim ben pes 2013 arkadastan bilgisayarima yükledim flash bellek takiliyken calisiyodu fakat cikarinca no disc insert hatası veriyodu neden olabilir yardimci olurmusun bu arada adım HARUN

    YanıtlaSil
  178. Harun kardeşim, oyunu flash bellekten bilgisayarına aktar. Daha sonra da crack indirip, crack yap.

    YanıtlaSil

Copyright © MSOTech | Teknoloji Adına Herşeyden Biraz

Google+

Design by Anders Noren